White rabbit band i Katabazija ( izveštaj sa svirke) Kruševac





Treći rođendan kluba Zamajac



Dvadeset osmog marta u Kruševcu u ulici Radomira Jakovljevića, je odrzana svirka bendova: White rabbit Band’a iz Beograda i Katabazija iz Kruševca.
Već danima u nizu me je golicala misao o ovom događaju, nošena, starom emocijom od pre dve godine kada je Katabazija svirala u Kruševačkom pozorištu, zatečena tadašnjom mistikom svojih pre svega drugara, osećala sam da ću se dobro i večeras provesti.

Photo by Neda Milisavljević

Na samom početku razmišljam kako će zvučati Katabazija bez Dušana Sredojevića, koji je zbog posla van Srbije, osećala sam u sebi onu emociju, koju su nam tada u Kruševačkom pozorištu preneli, tada je u tom projektu učestvovao Vladimir Panin. Danas je Katabazija dobila drugačiji oblik, onaj pravi sa članovima koji sviraju u mnogim drugim bendovima, pojavili su se u sastavu:  Saša Ognjanović, Ivan Marković, Zlatko Petković i Ljubiša Jovanović.
Zov vizantije kroz jako jedinstven zvuk se oseća u skoro svim njihovim pesmama, kao i veliki bunt, da pesnik nije mrtav. Neke pesme, nove, su me podsetile na uticaj Sarla Akrobate. Dopala mi se energija koju su preneli na publiku.


Hulahop

Samo goli muškarci
znaju pravu istinu! 
Mršavi su,
ali nepristojno mirišu
U hulahop,
podvezi me
U hulahop,
podvezi me
U hulahop,
podvezi me
U hulahop,
poljubi me
U hulahop


Katabazija, Mizar i Fancy Frogs 18 april Bozidarac
https://www.facebook.com/events/429564897203966/

Nakon Katabazije podijum za igru, zauzima Beogradski bend White Rabbit Bend iz Beograda. O ovom bendu znam preko nekih starijih drugara, koji su mi pričali o njima da su svirački jako uigrani bend.

 
Photo by Neda Milisavljević


Ovaj bend čini tročlana ekipa DRASKO 'DRAK' NIKODIJEVIĆ - bass guitar & vocalANDRIJA BABOVIĆ - guitar & vocalBORKO PETROVIĆ - drums
U glavi mi je odzvanjala moja večita prozivka, ajde sviraj više bre, jer je potrajala pauza između bendova, i to mi je jako zasmetalo, valjda zbog one eksplozije koju je Katabazija ostavila za sobom.
Opijeni dimom, bend nas uvodi u svoj dinamičan punk psihodelik metal svet.
Da, to je to, rekoh sebi dok sam bila u ulozi snimatelja, odličan bend, opravdali su moja očekivanja, energični, svirački su odlični.
Publika ih je dobro prihvatila.

Bila je ovo jedna dobra svirka, posećenost je bila na nivou kluba.
Pri pucanju interneta, nastavili smo da slušamo w.a.s.p. sisterse, ac/dc itd sa fleške i duboko u noć slavili treći rođendan kluba Zamajac. Hvala Lidiji i Ivanu!



Mary







Коментари

Популарни постови